
Ο Χόρχε Ελγκέτα δήλωσε ικανοποιημένος από την απόδοση των παικτών του λίγο μετά το τέλος του αγώνα με τον Μίλωνα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το πρωί κάναμε σκληρή προπόνηση που τέλειωσε στις 12 το μεσημέρι και στις 7 μπήκαμε ξανά στο γήπεδο για αγώνα. Τώρα όμως θα κουραστούμε γιατί μετά θα αρχίσουν τα επίσημα ματς και δεν θα έχουμε την ευκαιρία για δυνατές προπονήσεις. Σήμερα δοκιμάσαμε παίκτες και συστήματα. Είδα και τον Γεωργιάδη σε ολόκληρο το παιχνίδι. Είμαστε σε καλό δρόμο. Προχωράμε…».