
Το ντεμπούτο του πραγματοποίησε με την φανέλα της ΑΕΚ ο 19χρονος επιθετικός Ευθύμιος Χριστόπουλος.
Στο ματς κυπέλλου με τον Παναιτωλικό έπαιξε για πρώτη φορά ο νεαρός επιθετικός της ΑΕΚ Χριστόπουλος. Μετά από 5 χρόνια στα τμήματα υποδομής συμμετείχε σε επίσημο αγώνα με την Ένωση και η ΠΑΕ ΑΕΚ δεν το άφησε απροσπέραστο,αφού στα social media του ευχήθηκε τα καλύτερα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την ανάρτηση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
Πηγή φώτο: ΠΑΕ ΑΕΚ / intime