02.2
22:22

Ήταν όλοι μαζί!

AEK1924.gr team
Ήταν όλοι μαζί!

Ολιβέιρα, Παουλίνιο και Βράνιες βρέθηκαν εκτός αποστολής για διαφορετικούς λόγους από το παιχνίδι του Περιστερίου, όμως ήταν όλοι εκεί!

Παρότι δεν μπορούσαν (ο καθένας για το δικό του λόγο) να συνεισφέρουν με τη παρουσία τους στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο, οι Ολιβέιρα, Παουλίνιο και Βρανιες ήταν στο γήπεδο και στα αποδυτήρια πριν το ματς και μετά το τέλος για να στηρίξουν την Ένωση και τους συμπαίκτες τους.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Advertisement