
Ο Ιταλός τεχνικός αμέσως μετά το τέλος του αγώνα με τον Ατρόμητο και τη νίκη της ομάδας του, τόνισε ότι δεν έπαιξαν όπως θα περίμενε, ενώ πρόσθεσε ότι περιμένουν πολλά απ’ τον Αραούχο που είχε μια πολύ καλή αγωνιστική παρουσία.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μάσιμο Καρέρα στην κάμερα της ΕΡΤ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Δεν είμαι ευχαριστημένος από το πρώτο ημίχρονο. Δεν παίξαμε όπως θα περίμενα. Ξέραμε ότι θα αντιμετωπίσουμε δυσκολίες».
Για το ντεμπούτο του Αραούχο, είπε: «Έκανε μια πολύ καλή αγωνιστική παρουσία. Περιμένουμε πολλά απ’ αυτόν, πρέπει πρώτα να μάθει τους μηχανισμούς της ομάδας».