
Σύμφωνα με πληροφορίες του AEK1924.gr ο Λεωνίδας Κασελάκης που γύρισε από την Ρουμανία, όπου είχε πάει για το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα μπάσκετ «3 on 3» και οδήγησε την ομάδα του στα ημιτελικά της διοργάνωσης επέστρεψε σήμερα στην Αθήνα και θέλει να ενσωματωθεί άμεσα με την ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο ηγέτης της Εθνικής στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα που διεξήχθη στη Ρουμανία, με την επιστροφή του στην Αθήνα θέλει να ενσωματωθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται στις προπονήσεις της Βασίλισσας.
Ο ίδιος επικοινώνησε με τον Βαγγέλη Ζιάγκο και του ζήτησε αύριο (9/9) να βρεθεί στη Ζωφριά για να πάρει μέρος κανονικά μέρος στις προπονήσεις της Ένωσης.