Η ΠΑΕ ΑΕΚ εξέφρασε την θλίψη της στα social media για τον αδόκητο χαμό του Κόμπε Μπράϊαντ.
Η δημοσίευση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google