22.1
19:36

Καρέρα: «Αντεπεξήλθε πολύ καλά ο Σιμάνσκι, άξιζαν τη νίκη οι παίκτες!»

Κώστας Κοσικίδης
Καρέρα: «Αντεπεξήλθε πολύ καλά ο Σιμάνσκι, άξιζαν τη νίκη οι παίκτες!»

Ο Ιταλός τεχνικός μίλησε αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, τονίζοντας ότι αντεπεξήλθε πολύ καλά ο Νταμιάν Σιμάνσκι στο ντεμπούτο του, ενώ πρόσθεσε ότι ήταν ένα πολύ καλό ματς και οι παίκτες του έτρεξαν και άξιζαν τη νίκη.

Αναλυτικά όσα είπε ο Μάσιμο Καρέρα στην κάμερα της Nova:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Όταν παίζεις κάθε τρεις μέρες αναγκαστικά πρέπει να αλλάζεις παίκτες. Να βάζεις τους πιο φρέσκους. Ηταν ένα πολύ καλό ματς. Οι παίκτες έτρεξαν, προσπάθησαν και το άξιζαν».

Για τον Σιμάνσκι: «Το συζητήσαμε μαζί του και τον είδα σε άριστη ψυχολογική κατάσταση. Γι’ αυτό αποφάσισα να τον βάλω και αντεπεξήλθε πολύ καλά».

Advertisement