
Το τμήμα πυγμαχίας της ΑΕΚ ανακοίνωσε το πρόγραμμα των προπονήσεων όλων των τμημάτων για την ερχόμενη περίοδο, με τις προπονήσεις των αθλητών της Ένωσης να γίνονται στην αίθουσα «Μανώλης Λαμπίδης».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά το πρόγραμμα:
ΟΜΑΔΑ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 17:00 – 19:00
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ 1 : ΔΕΥΤΕΡΑ -ΤΕΤΑΡΤΗ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19:00 – 20:15
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ 2 : ΤΡΙΤΗ – ΠΕΜΠΤΗ 19:00 – 20:15 KAI ΣΑΒΒΑΤΟ 12:30 – 13:30
ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΤΜΗΜΑ : ΤΡΙΤΗ -ΠΕΜΠΤΗ 20:20 – 21:30 ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ 13:30 – 14:30