
Ο Ιταλός τεχνικός μετά το τέλος του αγώνα μίλησε στο συνδρομητικό κανάλι, τονίζοντας ότι το πιο σημαντικό είναι η νίκη της ομάδας.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μάσιμο Καρέρα στη κάμερα της Nova:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
“Ήταν ένα δύσκολο ματς απέναντι σε μία δουλεμένη. Στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε καλά, στο δεύτερο ημίχρονο δεχθήκαμε ένα γκολ σε ένα σημείο που ελέγχαμε το παιχνίδι. Το πιο σημαντικό είναι η νίκη”.