
Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης υπέγραψε την σύμβαση με την INTRAKAT και πλέον όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσει η υπογειοποίηση του τμήματος οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Δείτε το βίντεο:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE