
Τιμωρήθηκε η Ένωση για τον αγώνα με τον ΟΦΗ
Η ΠΑΕ ΑΕΚ κλήθηκε να πληρώσει πρόστιμο ύψους 2.000 για την συμπεριφορά των οπαδών της από την Πειθαρχική Επιτροπή της Super League 1, για το παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ!
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει:
Α/ ΠΑΕ ΑΕΚ:«Βάσει των αναφερομένων στο από 30/11/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 30/11/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 1003/2/47/1/6-κα από 2/12/2019 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: χρηματική ποινή δύο χιλιάδων (2.000,00) ευρώ