
Την Τετάρτη 27 Αυγούστου είναι προγραμματισμένη η «πρώτη» της γυναικείας ομάδας βόλεϊ, ωστόσο νωρίτερα το πρωί κάποιες από τις αθλήτριες πέρασαν από το γυμναστήριο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Μανώλης Ρουμελιώτης είδε τις Αργυροπούλου, Κακουράτου, Κουνάδη, Ιβάνοβα και Κατσαντώνη να κάνουν κάποιες μετρήσεις και το απόγευμα θα περάσουν από το ΙΑΣΩ προκειμένου να υποβληθούν σε ιατρικές εξετάσεις.
Την Τρίτη θα πάνε για εξετάσεις η Γιακουμή με την Νικούλη, αλλά και οι παίκτριες που προβιβάστηκαν από τις κορασίδες.