24.8
17:03

Ρεπό για τους Μάγκες

AEK1924.gr team
Ρεπό για τους Μάγκες

Μετά από μια εβδομάδα σερί προπονήσεων στο Ζηρίνειο, ο Γιάννης Αρβανίτης έδωσε ρεπό την Κυριακή στους παίκτες του, προκειμένου να ξεκουραστούν και να συνεχίσουν σε υψηλούς ρυθμούς από Δευτέρα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι Μάγκες ολοκλήρωσαν μια εβδομάδα προπονήσεων στο Ζηρίνειο και ο τεχνικός της ομάδας τους έδωσε ρεπό για να ξεκουραστούν και από Δευτέρα να συνεχίσουν με αμείωτους ρυθμούς για την απαιτητική σεζόν που έρχεται.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement