
Δίχως όρεξη για πολλά λόγια εμφανίστηκε ο Πορτογάλος αμυντικός της ΑΕΚ στην κάμερα της NOVA, ζητώντας συγγνώμη από τον κόσμο της ομάδας εκ μέρους των παικτών.
Στην δύσκολη κατάσταση που βρίσκονται όλοι στο κιτρινόμαυρο στρατόπεδο μίλησε ο Έλντερ Λόπες μετά τη λήξη του ματς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ζήτησε ένα μεγάλο συγγνώμη από τον κόσμο εκ μέρους των συμπαικτών του και τόνισε πως ελπίζει σε σύντομη αλλαγή της κατάστασης.
Αναλυτικά:
«Θέλω να ζητήσω εκ μέρους όλων των ποδοσφαιριστών ένα μεγάλο συγγνώμη στον κόσμο της ΑΕΚ. Είναι δύσκολη η κατάσταση. Συγγνώμη», τόνισε αρχικά.
Τι πήγε λάθος στο παιχνίδι; «Η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολη. Μονο συγγνώμη θέλω να πω στον κόσμο και ελπίζω να αλλάξει γρήγορα η κατάσταση».