
Δυσάρεστο γεγονός κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης ανάμεσα στον ΟΦΗ και την ΑΕΚ, καθώς φίλαθλος των γηπεδούχων μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με καρδιακό επεισόδιο.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για τον πρώην βουλευτή Ηρακλείου, Γιώργο Δεικτάκη, ο οποίος βρέθηκε στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ για την αναμέτρηση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Κατά την διάρκεια αυτής, υπέστη καρδιακό επεισόδιο και με την βοήθεια των ανθρώπων της άμεσης δράσης, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Ηρακλείου.
Οι σκέψεις όλων είναι μαζί του και στους δικούς του ανθρώπους, ευχόμενοι όλα να πάνε καλά και να επιστρέψει ξανά στο πλευρό της αγαπημένης του ομάδας.
