
Το πράσινο φως έδωσε ο Υφυπουργός Αθλητισμού για την μεμονωμένη μετακίνηση των φιλάθλων της ΑΕΚ στο Ηράκλειο για τον αγώνα με τον ΟΦΗ.
Τον κόσμο στο πλευρό της αναμένεται να έχει η Ένωση στο Σαββατιάτικο δύσκολο εκτός έδρας αγώνα με τον ΟΦΗ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι δυο ομάδες τα είχαν βρει μεταξύ τους για τον τρόπο που θα δοθούν τα εισιτήρια στην ΑΕΚ και τα διαδικαστικά θέματα, όμως η Αστυνομία δεν ήταν σύμφωνη.
Η πλευρά όμως του Υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, έδωσε τελικώς την λύση και έτσι επετράπη η μεμονωμένη μετακίνηση κιτρινόμαυρων φιλάθλων στο Γεντί Κουλέ. Μάλιστα, αναμένεται να τοποθετηθούν ακριβώς πάνω από τον πάγκο της ΑΕΚ, στη Θύρα 6.