
Οι αθλητές του χάντμπολ της ΑΕΚ θα ξεκινήσουν νωρίτερα την αυριανή προπόνηση (23/8) στο Ζηρίνειο, ώστε να προλάβουν να παρευρεθούν στο ΟΑΚΑ για να παρακολουθήσουν τον αγώνα της ΑΕΚ με την Ρόμα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έτσι οι παίκτες του Γιάννη Αρβανίτη θα ξεκινήσουν νωρίτερα την προπόνηση και θα μεταβούν απευθείας στο Ολυμπιακό Στάδιο για να δουν τον μεγάλο φιλικό αγώνα της ΑΕΚ με την Ρόμα.