
Ο Ισπανός μάνατζερ δεν ξεχνά το πέρασμά του από την ΑΕΚ προ ετών και μάλιστα η επικοίμενη συνεργασία με την ομάδα ξύπνησε αναμνήσεις.
«Εξαιρετικές αναμνήσεις, μία καταπληκτική χρονιά», έγραψε ο Άρθο σε μία φωτογραφία που πανηγυρίζει το Κύπελλο Ελλάδας που κατέκτησε το 2015-16 με τα κιτρινόμαυρα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως ενημερωθήκατε από το ΑΕΚ1924, ο Ισπανός πλέον εκτελεί χρέη μάνατζερ και αναμένεται να έχει στενή συνεργασία με την Ένωση, ύστερα από επικοινωνία με τον Ίβιτς.
Το ποστάρισμα του Ισπανού:
