
Ο προπονητής της ΑΕΚ, Χόρχε Ελγκέτα μίλησε στην κάμερα του ΑΕΚ1924 για τη νέα σεζόν και τόνισε ότι η ομάδα κοιτάει μπροστά, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τη διοίκηση που εκπλήρωσε τις επιθυμίες του και έφερε τους παίκτες που ήθελε στον σύλλογο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το βίντεο