
Ο ένας εκ’ των αρχηγών της ΑΕΚ, Μιχάλης Μπακάκης παραβρέθηκε στην παρουσίαση της χορηγικής συμφωνίας της ΑΕΚ με τον ΟΠΑΠ, εκφράζοντας τη χαρά του και την ικανοποίηση του που θα συνεχίσει η Ένωση να συνεργάζεται με τον ΟΠΑΠ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μιχάλης Μπακάκης:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Θα ήθελα να εκφράσω τη χαρά και την ικανοποίηση για τη συνέχεια της συνεργασίας με τον ΟΠΑΠ. Με το Πάμε Στοίχημα στη φανέλα καταφέραμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα μετά από 24 χρόνια και να αγωνιστούμε δύο φορές στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Ελπίζω να έχουμε ανάλογες επιτυχίες και στη συνέχεια».