07.2
17:56

Δύο εβδομάδες χωρίς Αλβανό

AEK1924.gr team
Δύο εβδομάδες χωρίς Αλβανό

Ο δεξιός ίντερ της ΑΕΚ υπέστη θλάση και θα απουσιάσει από την αγωνιστική δράση για περίπου 15 ημέρες

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο Αλέξης Αλβανός αποχώρησε τραυματίας από το χθεσινό (6/2) ματς με τον Διομήδη και οι εξετάσεις έδειξαν θλάση στον δικέφαλο. Αυτό σημαίνει ότι ο παίκτης θα μείνει εκτός για δύο εβδομάδες και θα χάσει τα παιχνίδια κόντρα σε Φοίβο Συκεών και Ποσειδώνα.

Κατά τα άλλα η σημερινή (7/2) προπόνηση πραγματοποιήθηκε με επιτυχία, καθώς ο Γιάννης Αρβανίτης δεν αντιμετωπίζει άλλα αγωνιστικά προβλήματα. Να θυμίσουμε ότι η ομάδα ξεκίνησε προετοιμασία για την αναμέτρηση του Σαββάτου κόντρα στον Φοίβο. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement