Ένα διάγραμμα δείχνει την “ψευδαίσθηση της επιλογής” για τον καταναλωτή
Ένα πολύ ενδιαφέρον γράφημα δημοσίευσε το Reddit.com, το οποίο δείχνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο πως δέκα παγκόσμιοι κολοσσοί ελέγχουν σχεδόν ότι αγοράζουμε σε παγκόσμιο επίπεδο.
Και αυτό γιατί μέσω των θυγατρικών τους παγκοσμίως, πολλές φορές ελέγχουν προϊόντα που δεν έχουν άμεση σχέση με το κύριο αντικείμενο τους. Η στρατηγική αυτή των πολυεθνικών ονομάζεται ασυσχέτιστη διαφοροποίηση.
Το διάγραμμα δείχνει αυτό που αποκαλούμε «η ψευδαίσθηση της επιλογής». Για παράδειγμα ένας καταναλωτής δεν θα βρει ποτέ coca cola στα Taco Bell. Και αυτό γιατί τα Yum Brands δημιουργήθηκαν ως «spin off» εταιρεία της Pepsi και έχουν ισόβιο συμβόλαιο με την εταιρεία.
Η Unilever επίσης παράγει μια τεράστια γκάμα προϊόντων, από σαπούνι Dove μέχρι μαγιονέζα, ενώ η Nestle έχει ακόμα σημαντικό μερίδιο στην L’ Oreal που παράγει καλλυντικά.
Παρά λοιπόν τον μεγάλο αριθμό προϊόντων που παρέχονται στους καταναλωτές, όλες οι αγορές με την έναν ή με τον άλλο τρόπο γυρίζουν στους «μεγάλους», όπως δείχνει το παρακάτω διάγραμμα.
(Πηγή: Fortunegreece.com)
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ
Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News
Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook
Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram
Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube
Βρείτε το AEK1924 στο TikTok
Ακολούθησε το AEK1924 στο X
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement