
Πέρα από τα τρία χρυσά μετάλλια που πήραν οι αθλήτριες της ΑΕΚ, οι επιτυχίες συνεχίστηκαν με το χάλκινο μετάλλιο στα 4Χ100 γυναικών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Δάδα, Θεοκά, Κοκλώνη, Γεωργίου τερμάτισαν στην τρίτη θέση στα 4Χ100 με 47.96 και πήραν το χάλκινο μετάλλιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών που διεξάγεται στο ΟΑΚΑ.