
Μετά τις Κοκλώνη και Αναγνωστοπούλου που κατέκτησαν το χρυσο μετάλλιο στα 100μ. και στη δισκοβολία αντίστοιχα, η Ελένη Θεοδωρακοπούλου ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου κατακτώντας το τρίτο χρυσό μετάλλιο για λογαριασμό της ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η αθλήτρια της Ένωσης τερμάτισε στην πρώτη θέση στην κούρσα των 1500μ. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών που διεξάγεται στο ΟΑΚΑ. Έτσι λοιπόν, η Θεοδωρακοπούλου πήρε το τρίτο χρυσό μετάλλιο για την Ένωση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.