
Η δισκοβόλος της ΑΕΚ κέρδισε για μία ακόμη χρονιά στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανοικτού στίβου γυναικών ανδρών έχοντας μια πολύ καλή ρίψη στα 53,49 μέτρα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Χρυσούλα Αναγνωστοπούλου έστειλε τον δίσκο της στα 53,49 μέτρα πιο μακριά από κάθε άλλη αθλήτρια και πήρε το χρυσό μετάλλιο. Δεύτερη ήταν η Ευαγγελία Σοφάνη (49,76 μ.), με τρίτη την Ελένη Ταυρή (46,17 μ.).