
Με ξεναγό τον Έλντερ Λόπες οι Σιμάο και Ζεράλδες βγήκαν βόλτα στην Αθήνα προτιμώντας καφετέρια της παραλιακής, βλέποντας θάλασσα, ξεκινώντας να βλέπουν τις ομορφιές της νέας πόλης που θα ζουν.
Δείτε το βίντεο:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
