24.6
12:40

Έκλεισαν ξανά τα γραφεία της Ερασιτεχνικής

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
Έκλεισαν ξανά τα γραφεία της Ερασιτεχνικής

Για ακόμα μια φορά η Μάνα ΑΕΚ βρίσκεται στο δρόμο, καθώς τα γραφεία που στεγαζόταν έκλεισαν. Αυτή τη φορά κόπηκε και η τηλεφωνική γραμμή.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο ιδιοκτήτης των γραφείων που στεγαζόταν τόσα χρόνια η Ερασιτεχνική ΑΕΚ έστειλε έξωση πριν από λίγο καιρό, καθώς όπως δήλωσε υπήρχαν πολλοί ανεξόφλητοι λογαριασμοί και ενοίκια και ο κόμπος είχε φτάσει στο χτένι.

Ωστόσο, έδωσε περιθώριο στην Ένωση μέχρι το Δ.Σ να χρησιμοποιεί τα γραφεία, ελπίζοντας ότι θα λάβει τα χρήματά του και δεν θα αφήσει την ομάδα στο δρόμο.

Αυτό δεν συνέβη και έτσι σήμερα, χωρίς να γνωρίζουμε ακόμα όλες τις αιτίες, η Μάνα ΑΕΚ έμεινε ξανά στο δρόμο, ενώ αυτή τη φορά έχει κοπεί και η τηλεφωνική γραμμή των γραφείων.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement