
Ο Μανόλο Χιμένεθ μετά το τέλος του ματς και την πρόκριση της ομάδας στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, μίλησε στην κάμερα του Cosmote TV, τονίζοντας ότι είναι ικανοποιημένος για τη νίκη αλλά και για την εμφάνιση.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα του Cosmote TV ο Μανόλο Χιμένεθ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Όταν κερδίζει 2-0 μία ομάδα στον πρώτο αγώνα όλα είναι ανοιχτά. Αν στο δεύτερο ματς δεχτεί ένα γκολ μπορεί η άλλη ομάδα να μπει στο παιχνίδι της πρόκρισης. Οπότε είμαι ικανοποιημένος για τη νίκη αλλά και την εμφάνιση».
Για το γεγονός ότι η ΑΕΚ θα βρει πάλι στον τελικό τον ΠΑΟΚ: «Οι δύο ομάδες έχουν δείξει ότι είναι δυνατές γι΄αυτό και βρίσκονται πάλι στον τελικό. Τη μία φορά χάσαμε τον τελικό άδικα, την άλλη κερδίσαμε. Μένει να δούμε τι θα γίνει τώρα».