
Οι παίκτες της Βασίλισσας εξέδωσαν ανακοίνωση, στην οποία γνωστοποιούν ότι την Τετάρτη (10/6) θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη Τύπου, έναν μήνα περίπου μετά τη λήξη της σεζόν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Οι αθλητές και τα μέλη του τμήματος μπάσκετ της ΑΕΚ καλούν τους εκπροσώπους των ΜΜΕ σε συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη 11 Ιουνίου και ώρα 14:30 στο Gourmet Cafe «Κανάκης» στη Νέα Φιλαδέλφεια (Δεκελείας 80)», αναφέρει η ανακοίνωση των παικτών.