
Ο χρυσός σκόρερ της ΑΕΚ στο περυσινό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο “Γ. Καραϊσκάκης” που ήταν καθοριστικό για την κατάκτηση του πρωταθλήματος απ’ την Ένωση, θυμήθηκε στα social media, ποστάροντας φωτογραφία απ’ το ματς.
Δείτε την δημοσίευση του Γιώργου Γιακουμάκη:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
