
Ο άσος της ΑΕΚ μίλησε για την νίκη επί της Λιετκαμπέλις αλλά και το άσχημο ξεκίνημα που στην πορεία μετατράπηκε στο… γνωστό παιχνίδι της Ένωσης.
Μπορεί να μην μπήκανε ιδανικά στο ματς οι κιτρινόμαυροι όμως στην συνέχεια παίζοντας καλύτερη άμυνα και με περισσότερα τρεξίματα, «έπιασαν» τα γνωστά στάνταρ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
«Στο ξεκίνημα δεν είχαμε την απαραίτητη συγκέντρωση και δεν καταφέραμε να ανταποκριθούμε στο physical παιχνίδι της Λιετκαμπέλις. Μετά όμως στο δεύτερο δεκάλεπτο επιστρέψαμε και παίξαμε όπως συνηθίζουμε. Παίξαμε καλύτερη άμυνα, τρέξαμε στο γήπεδο και μετά προσπεράσαμε. Το αποτέλεσμα είναι καλό για εμάς».