
Όσα δήλωσε η παίκτρια της Ένωσης.
Η Ένωση έπειτα από τη νίκη της κόντρα στον Ηρακλή Κηφισιάς, διατήρησε τη 3η θέση στο πρωτάθλημα έχοντας ως στόχο την άνοδο. Η παίκτρια της ΑΕΚ, Σεβαστη Μπανίκα τόνισε την προσήλωση της ομάδας στο στόχο της ανόδου και την απαίτηση να εμφανιστούν καλύτερες τη νέα χρονιά.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά είπε:
«Ήταν ο τελευταίος αγώνας για το 2018 και πήραμε μία σημαντική νίκη με 3-0. Όλες οι παίκτριες αφήνουμε ήδη πίσω αυτό το παιχνίδι και κοιτάμε το επόμενο με τη νέα χρονιά, όντας προσηλωμένες στο στόχο μας. Θέλουμε να επιστρέψουμε με το νέο έτος και με δουλειά και προπόνηση θα περιμένουμε όλους τους αντιπάλους μας, χωρίς να υποτιμάμε κανέναν”.