
Η Ερασιτεχνική ΑΕΚ κάνει ανοιχτό κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας να στηρίξει αύριο στο Κλειστό του Μετς την ΑΕΚ της Καρδιάς απέναντι στον Παμβοχαϊκό.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Η ΑΕΚ καλεί όλους τους φίλους της ομάδας να μεταβούν στο κλειστό του Μετς για το σημαντικό αυτό παιχνίδι και να στηρίξουν τους “κιτρινόμαυρους” στη μάχη που δίνουν για την τετράδα. Τα εισιτήρια του αγώνα κοστίζουν 5 ευρώ και μπορούν άπαντες να τα προμηθευτούν με άνεση έξω από το κλειστό του Μετς».