
Ο Έλληνας παίκτης του Γραμματικού μίλησε για την ρεβανς της Αυστρίας απέναντι στην Μπρέγκεντς και στα όσα πρέπει να κάνουν για να κερδίσουν την πρόκριση.
«Είχαμε μια βδομάδα μπροστά μας να ασχοληθούμε μόνο με τη Μπρέγκενζ. Πιστεύω πως πήγε καλά, διορθώσαμε κάποια πράγματα όσον αφορά την αμυντική λειτουργία, είδαμε και βελτιώσαμε κάποια επιθετικά στοιχεία, αλλά όλα αυτά πρέπει να βγουν στο γήπεδο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Με μυαλό, συγκέντρωση και αν βγάλουμε την ενέργεια που πρέπει πιστεύω θα περάσουμε. Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε καθόλου το +4 που έχουμε. Ξεκινάμε από το 0-0 και πάμε για την νίκη», ανέφερε στις δηλώσεις του.