
Με ανακοίνωση της η Ερασιτεχνική ΑΕΚ θέλησε να ευχαριστήσει τον κόσμο της ομάδας, που στάθηκε χθες στο πλευρό του ανδρικού τμήματος βόλεϊ.
Αναλυτικά όσα αναφέρει η ανακοίνωση της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Η Ερασιτεχνική ΑΕΚ ευχαριστεί όλους όσους βρέθηκαν στο κλειστό του Μετς και στήριξαν τον Νίκο Νεόφυτο και τους παίκτες του. Η δυναμική και κόσμια συμπεριφορά τους είναι οδηγός για το μέλλον! ΟΛΟΙ δίπλα στην ΑΕΚ, ΟΛΟΙ δίπλα σε κάθε τμήμα που αγωνίζεται με τον «Δικέφαλο Αετό»! Κανένας δεν περισσεύει».