23.10
22:32

Μπακάκης: «Παίξαμε όσο μπορούσαμε…»

AEK1924.gr team
Μπακάκης: «Παίξαμε όσο μπορούσαμε…»

Οι δηλώσεις του ακραίου αμυντικού της ΑΕΚ για τα λάθη της άμυνας στο δεύτερο ημίχρονο αλλά και το γεγονός ότι όλοι οι «κιτρινόμαυροι» έπαιξαν στο 100%.

Αναλυτικά όσα είπε στη κάμερα της Cosmote TV:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Ξέραμε πως θα είναι δύσκολο, παίζαμε απέναντι σε μια από τις μεγαλύτερες ομάδες στον κόσμο, παλέψαμε από το πρώτο λεπτό ως το τελευταίο. Η Μπάγερν σκόραρε σε δυο λεπτά, έτσι είναι αυτές οι ομάδες. Συνεχίζουμε, ευχαριστούμε τον κόσμο για τη στήριξη.

Πιστεύω πως το πρώτο γκολ ήρθε από αναμπουμπούλα, εκεί παίζει ρόλο ο παράγοντας τύχη. Κάπως έτσι ήρθε το γκολ, ενώ στο δεύτερο μας τιμώρησε ο Λεβαντόφσκι. Έτσι είναι τα πράγματα σε αυτόν τον θεσμό, τα λάθη πληρώνονται.

Όλοι παίξαμε όσο μπορούσαμε, δώσαμε το 100%, δεν μας έκανε πολλές φάσεις η Μπάγερν γιατί όλοι αποδώσαμε όσο καλύτερα μπορούσαμε και αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά».

Advertisement