
Η διοίκηση της Κηφισιάς εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιεί πως τα εκδοτήρια στο γήπεδο της Ριζούπολης θα ανοίξουν από τις 10:00 και όχι από τις 14:30, καθώς η ζήτηση από τους φίλους της ΑΕΚ είναι μεγάλη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ανακοίνωση της Κηφισιάς αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Λόγω της υψηλής ζήτησης που παρουσιάζει η διάθεση των εισιτηρίων για την αναμέτρηση της ομάδας μας με την ΑΕΚ την προσεχή Κυριακή στη Ριζούπολη, ενημερώνουμε πως τα εκδοτήρια του γηπέδου θα λειτουργήσουν την ημέρα του αγώνα από τις 10.00, αντί για τις 14.30, όπως είχε αρχικά αποφασιστεί» .