
Παρελθόν αποτελεί για τον Πορτογάλο η νοσηλεία του στο νοσοκομείο, μετά το χειρουργείο, παίρνοντας σήμερα (03/10) εξιτήριο.
Ο άτυχος του αγώνα με τον ΟΦΗ, Έλντερ Λόπες, ολοκλήρωσε και τυπικά το χειρουργείο που υποβλήθηκε για την αποκατάσταση του τραυματισμού στο αριστερό γόνατο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το εξιτήριο που πήρε σηματοδοτεί την έναρξη του μακρύ δρόμου της επιστροφής που έχει να διαβεί ο Πορτογάλος άσος, αφού πρώτα ξεκουραστεί κάποιες μέρες στο σπίτι του.
Στο πλευρό του βρίσκεται ολόκληρη η κιτρινόμαυρη οικογένεια, με τον ίδιο να προσπαθεί να ξεπεράσει το ψυχολογικό σοκ στο άκουσμα της σοβαρότητας του τραυματισμού του, ο οποίος θα τον κρατήσει αρκετό καιρό εκτός δράσης.