10.9
14:51

ΣΟΚ στην ΑΕΚ: Από τέσσερις αγωνιστικές Λιβάγια και Λόπες

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
ΣΟΚ στην ΑΕΚ: Από τέσσερις αγωνιστικές Λιβάγια και Λόπες

Ακριβά θα πληρώσει το… «μάρμαρο» ο δικέφαλος καθώς οι δύο ποδοσφαιριστές της που αντίκρυσαν κόκκινη κάρτα στο παιχνίδι με την Βίντι στο ΟΑΚΑ τιμωρήθηκαν με 4 αγωνιστικές

Συγκεκριμένα η ΟΥΕΦΑ αποφάσισε να τιμωρήσει τους Μάρκο Λιβάγια και Έλντερ Λόπες με τέσσερις αγωνιστικές ποινή κάτι που σημαίνει ότι ο Μαρίνος Ουζουνίδης δεν θα έχει στη διάθεση του τις υπηρεσίες του Κροάτη και του Πορτογάλου για πάνω από τον μισό γύρο των ομίλων του Champions League.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η Ένωση θα εξετάσει το ενδεχόμενο έφεσης στην απόφαση αφού όμως δει το σκεπτικό της απόφασης και τσεκάρει αν έχει νόημα.

Advertisement