
Μετά την ήττα της ΑΕΚ και τον απόκλεισμό της από τα ευρωπαϊκά παιχνίδια, ο τεχνικός της Ένωσης, μίλησε για την εμφάνιση των αθλητών του τονίζοντας πως ήταν ένα παιχνίδι που κρίθηκε στη λεπτομέρεια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Άκη Φλαούνα:
«Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά και να αναλάβω εγώ την ευθύνη αυτής της ήττας. Το ματς κρίθηκε στις λεπτομέρειες, ο νικητής βγήκε στο τάι-μπρέικ. Είχαμε τα προβλήματά μας. Ο Ντούσκο έπαιξε τραυματίας, ο Κατσανεβάκης είχε κάνει δυο προπονήσεις. Παρόλα αυτά η ομάδα έδειξε ψυχή. Το αποτέλεσμα μας λυπεί. Αξίζαμε κάτι καλύτερο».