
Ο Έλληνας μπακ μίλησε μετά το τέλος του αγώνα, τονίζοντας ότι ακούγοντας τον ύμνο του Champions League ανατριχιάζει, ενώ πρόσθεσε ότι είναι χαρούμενος που τα κατάφεραν να βρίσκονται στην ελίτ του ποδοσφαίρου.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μιχάλη Μπακάκη:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Αυτά τα παιχνίδια δεν είναι όσο εύκολα φαίνονται και παρά το προβάδισμα υπήρχε αρκετό άγχος. Εμείς πάμε για πρώτη φορά σε ομίλους και η ομάδα μετά από 12 χρόνια και ευτυχώς τέλος καλά, όλα καλά. Πρέπει να το ευχαριστηθούμε. Όταν ακούω τον ύμνο του Τσάμπιονς Λιγκ ανατριχιάζω. Είμαστε στην ελίτ του ποδοσφαίρου και είμαστε χαρούμενοι που τα καταφέραμε. Θα πάρουμε και εμπειρίες για τη συνέχεια».