
Ο Έλληνας άσος της Ένωσης μίλησε με τρομερά λόγια για τα όσα ζει με την ομάδα στο Champions League και τόνισε την δυσκολία του σημερινού αγώνα.
Μοναδικό ματς πραγματοποίησε ο Μιχάλης Μπακάκης και αποκάλυψε πως… ανατρίχιασε στο άκουσμα του ύμνου του Champions League.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του παίκτη:
«Αυτά τα παιχνίδια δεν είναι όσο εύκολα φαίνονται και παρά το προβάδισμα υπήρχε και άγχος. Εμείς πάμε για πρώτη φορά σε ομίλους και η ομάδα μετά από 12 χρόνια κι ευτυχώς τέλος καλά όλα καλά. Πρέπει να το ευχαριστηθούμε.
Όταν ακούω τον ύμνο του Τσάμπιονς Λιγκ ανατριχιάζω. Είμαστε στην ελίτ του ποδοσφαίρου και είμαστε χαρούμενοι που τα καταφέραμε. Θα πάρουμε εμπειρίες για τη συνέχεια»