
Με τον κόσμο της θα αγωνιστεί η ΑΕΚ στον τρίτο τελικό του πρωταθλήματος, καθώς έλαβε αθωωτική απόφαση μετά την απολογία της για τα όσα συνέβησαν στον πρώτο ημιτελικό απέναντι στον Παναθηναϊκό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έτσι οι κιτρινόμαυρες θα εκτίσουν την ποινή μιας αγωνιστικής που τους έχει επιβληθεί στον πρώτο τελικό με τον Ολυμπιακό την Παρασκευή και στη συνέχεια θα έχουν τον κόσμο τους στο πλευρό τους, στην προσπάθεια για την κατάκτηση του φετινού πρωταθληματός.