
Η ανδρική ομάδα βόλεϊ έψαχνε στέγη και φαίνεται ότι την βρήκε στο κλειστό των Αγίων Ανάργυρων.
Με το ρόστερ να είναι έτοιμο για τη νέα σεζόν, η ΑΕΚ βρισκόταν σε αναζήτηση κλειστού που θα την φιλοξενήσει, καθώς αποφάσισε να αποχωρήσει από το Μετς, το οποίο δεν ήταν καθόλου βολικό για τους Ενωσίτες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Ένωση φαίνεται ότι είναι κοντά στην ολοκλήρωση της συμφωνίας της με το κλειστό των Αγίων Ανάργυρων και το μόνο που απομένει είναι να ολοκληρωθεί και επίσημα η συμφωνία, με την ομάδα να επιστρέφει κοντά στη Νέα Φιλαδέλφεια.