
Η ανακοίνωση της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ για τις ανανεώσεις παικτών στο τμήμα βόλεϊ των ανδρών
Η ΑΕΚ ανακοινώνει τη συνέχιση της συνεργασίας της με τον ακραίο Ηλία Λάππα, τον διεθνή διαγώνιο Ηρακλή Παπαδόπουλο και τους κεντρικούς Νίκο Μαυραγάνη και Χρήστο Κουλοχέρη για ένα ακόμη χρόνο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE