
Η ΑΕΚ θα ξεκινήσει την ευρωπαϊκή της πορεία από τον τρίτο γύρο του EHF Challenge Cup και από το γκρουπ των ισχυρών ομάδων.
Σε μία διοργάνωση, που όπως ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Χάντμπολ, θα λάβουν μέρος 48 ομάδες, οι Μάγκες θα έχουν την ευκαιρία να συγκαταλεγούν στους ισχυρούς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έχοντας τερματίσει στην δεύτερη θέση πέρυσι, όντας φιναλίστ, οι κιτρινόμαυροι «ανέβηκαν» σκαλί στην δυναμικότητα των ομάδων και τελικώς κατατάχθηκε στο πρώτο γκρουπ δυναμιτκότητας.
Στόχος της ΑΕΚ είναι να αποφύγει την Αrendal (Νορβηγία) και την Bregenz (Αυστρία), που είναι οι πιο ισχυρές ομάδες που θα ξεκινήσουν από τον δεύτερο γύρο, στο γκρουπ των δυνατών, για να βρεθεί με άνετο τρόπο στα προημιτελικά.