
Ο προπονητής της Ένωσης Άκης Φλαούνας μίλησε για την ήττα της Ένωσης στου Ρέντη και τη σημασία των επόμενων αναμετρήσεων με Άρη και Παναχαϊκη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Στόχος μας είναι να ανασυνταχθούμε, να επιστρέψουν οι τραυματίες και κοιτάμε το παιχνίδι με τον Άρη και την Παναχαϊκή. Θέλουμε την 5η θέση και στα πλέι οφ για να βγούμε Ευρώπη που είναι και ο μεγάλος μας στόχος».