
Ο Βαγγέλης Ζιάγκος και οι παίκτες του επέστρεψαν σήμερα στις προπονήσεις ενόψει του ματς κόντρα στους Ικάρους Σερρών, με μοναδική απουσία αυτή του Νίκολιτς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο τεχνικός της Βασίλισσας έδειξε αρχικά βίντεο στους παίκτες του από το ματς κόντρα στον Αρκαδικό, εστιάζοντας στα λάθη που έγιναν και πρέπει να διορθωθούν.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη προπόνηση, με τον Νίκολιτς να μένει εκτός, καθώς ακολούθησε θεραπεία για να ξεπεράσει το οστικό οίδημα που υπέστη στον αγώνα με τον Αρκαδικό.