
Μία φωτογραφία από το εργοτάξιο της «Αγίας Σοφίας» ανέβασε στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram η ΠΑΕ ΑΕΚ.
Το σχόλιο κάτω από αυτή, άκρως ΑΕΚτζήδικο: «Με την σημαία μας ψηλά», υπενθυμίζοντας πως το σημαντικότερο επίτευγμα για την νέα αποχή της ομάδας, είναι η ανέγαρση του γηπέδου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την ανάρτηση:
