
O πρώην άσος της ΑΕΚ φαίνεται πως συνεχίζει να περιτριγυρίζεται από φίλους της Ένωσης, φτάνοντας μέχρι και στην Times Square.
Νωρίτερα σήμερα (15/6) ένας φίλος της ΑΕΚ συνάντησε τον Έλντερ Μπαρμπόσα στο κεντρικό σημείο της Αμερικής, με τον παίκτη να ευχαριστεί για την αγάπη που του έδειξαν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα, με μία φωτογραφία μαζί του, ντυμένοι με κασκολ της Ένωσης και κίτρινες καρδιές, ανέφερε: «Ευχαριστώ για όλη την αγάπη». Ο παίκτης φαίνεται πως κρατά ζεστούς τους δεσμούς τόσο με την ΑΕΚ, όσο και με τους φίλους της.
Δείτε την ανάρτηση του Πορτογάλου: